Tuesday, January 18, 2011

Tergelak [3]

aku terjumpa blog kawan lama ku.
yeah
its been a long time i didnt meet Dian Munira.
aku kenal dia ketika berumur 7 tahun!
ketika kecil begitu kami kelihatan comel bersama-sama
Dian dengan senyuman manisnya dan aku dengan pipi tembamku ( ketika umur 7 tahun ok!)
tiada gambar kami ketika kecil tetapi setelah berpisah dengan Dian untuk 6 tahun, aku jumpa Dian pada 1 Januari 2011.
Dian telah menjadi penganjur reunion sekolah rendah kami.budak 7 tahun itu telah berumur 19 tahun dengan senyuman manisnya.bertambah manis apabila aku dapat tahu kini dia memakai tudung :)
yes Dian i guess this entry is about u

aku tergelak membaca blognya.rupanya Dian ini otai blog.tidak seperti aku yang masih newbie dalam mempunyai blog ini dan disini aku mengenali Mr.Angkuh yang sering disebut olehnya dalam facebook.




3 comments:

  1. hahahaahahahahha...
    aku sukaaaa entry ko nie..hehehe..
    aku ada senyuman manis ka??hihi..
    tq laaa fasya..i like..hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehhe aku puji tu dian
    jarang tu aku puji!
    hehehehehhee

    ReplyDelete