Thursday, March 31, 2011

MasJue :)


dulu di kml aku ada jiran yang sangat2 best.dorang ne bertiga.satu dari sarawak and dua dari sabah.punya lar berbeza gila dorang ne .beza sangat lar berbeza

dorang tu masjue (the mom) , marlyn (anak?) and nani (anak manja)

berbeza sangat cause si mas ne kurus-kurus and nda jugak tinggi.average height orang putih cakap.
tapi si marlyn ne pindik-pindik tagap.typical size untuk orang sabah.
si nani pulak tinggi and berisi sikit.tapi dia paling manja antara dorang suma.dia lar anak manja bilik tu

aku terjumpa blog si masjue ne :)
heeee trus keluar semua memori aku dengan dorang.
lepak-lepak.tengok drama korea.cerita-cerita
hee banyak memori kami ne.makan cake.hihi

tapi yang rock pasal si masjue ne actually dia ne anak ustaz.terkejut beruk aku dapat tahu dia anak ustaz.mana nda punya rock ne perempuan sekali tengok anak ustaz.hihi serious shit man.first time aku dapat tahu aku nda caya anak dara sorang ne anak ustaz.

hihihi aku suka kacau dorang ne kalau boring.dorang ne nda boleh dipisahkan.pergi mana-mana mesti MESTI bertiga . hihi


ini si masjue
baca ar blog dia
perempuan tu baru lagi buat blog ne tapi aku tahu dia tu memang rajin blogwalking


i miss them i miss them i miss them

may god bless




No comments:

Post a Comment